Overblijven en naschoolse opvang

Overblijven

Alle kinderen kunnen op school overblijven. Leerkrachten en vrijwilligers begeleiden samen de lunchpauze. De kinderen eten en drinken en krijgen daarna de kans om lekker buiten te spelen, of, als het regent, in het speellokaal of in het eigen klaslokaal. Gelukkig hebben we een deels overdekt speelplein, dus buiten spelen kan altijd!

Buitenschoolse opvang
Vanaf 9 januari 2017 verzorgt Wonderland Kinderopvang de buitenschoolse opvang in de Bavoschool. Wonderland Bavo heeft een eigen prachtige ruimte met een groot theaterpodium en een techniekhoek. De Bavoschool is met Wonderland Kinderopvang de samenwerking aangegaan om het aanbod van talentontwikkeling verder te versterken.
Wonderland Bavo is namelijk een BSO met een focus op talentontwikkeling van de kinderen. Bewust, Bewegen en Buiten zijn de speerpunten van deze BSO. Iedere  drie weken worden er andere workshops gegeven en wekelijks worden er professionele yoga- en judolessen tijdens de BSO tijd aangeboden. De judoles wordt op dinsdag door ABC Kops gegeven en de yogales op donderdag door Yogakiddies. Je kind kan bij Wonderland Bavo ontdekken wat het leuk vindt om te doen, waar het goed in is en waar het plezier aan beleefd. Ook bieden ze regelmatig uitstapjes naar de Nieuwe  Akker aan. Hier kunnen de kinderen groenten zaaien, verzorgen en oogsten. Bij Wonderland word je kind begeleid door  professionele, goed opgeleide medewerkers en er is een eigen pedagoge die hen begeleidt.

Wonderland Kinderopvang is genomineerd voor de Sterktste Schakel Trofee van 2017 als de meest klantgerichte organisatie in de regio.

Voor meer informatie: zie de website van Wonderland Kinderopvang.

Verder verzorgen ook OpStoom en Kinderopvang Haarlem buitenschoolse opvang in nabij gelegen locaties (Pipoka of Kameleon). Zij komen de kinderen na schooltijd ophalen en nemen ze mee naar hun naschoolse opvanglocatie.