De MR stelt zich aan u voor:

Onze MR bestaat uit twee ouders en twee leerkrachten. De MR denkt met ons mee en brengt ons verder vanuit een ander perspectief. En dat is fijn samenwerken!

Hier stellen de ouders uit de MR zich aan u voor:

Mijn naam is Urjan van Dienst en ben sinds 2020 lid van de MR. Ik ben de vader van Yari (groep 4) en Elysa (groep 1) en als ouder wil ik graag een positieve bijdrage leveren aan de school. De school is groeiende en heeft mede daardoor allerlei interessante uitdagingen. En vanuit mijn rol hoop ik een waardevolle bijdrage te leveren om het schoolbeleid nog sterker te maken. De persoonlijke aandacht die het schoolteam heeft voor alle kinderen vind ik heel mooi. Dat is de kracht van de school. Belangrijk is dat dit blijft en dat ouders betrokken blijven bij het leerplezier van hun kind en zijn of haar klasgenoten.

Mijn naam is Laura Tomas. Ik ben de moeder van Pablo (groep 1). Samen met Urjan, Sacha en Paulien, willen we meedenken over wat allemaal mogelijk is voor de leerlingen van de Bavoschool. Als ouders willen we dat onze kinderen groeien in een veilige en inspirerende omgeving op school. We willen op de Bavoschool het "familie gevoel" blijven koesteren. Dat is de sterkte van onze school.